Comiat 2n de Batxillerat

Com ja és tradició al centre, un cop acabat el curs, els alumnes de 1r de batxillerat han organitzat l’acte de comiat per als alumnes de 2n.

Aquest any l’acte va comptar amb la intervenció del senyor Ricard Neras, Regidor de l’Ajuntament de Tossa de Mar, i de la nostra directora Concha Martínez.

Aquest any, a més de les intervencions dels alumnes de 1r de batxillerat, vam comptar amb una actuació sorpresa de les mares dels alumnes de 2n de batxillerat, que van despertar les rialles i els aplaudiments entusiastes del públic assistent.