PREINSCRIPCIÓ 2020-21

Consulta d’oferta de places (aquí)

Informació del procés de preinscripció (aquí)

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera
petició ordenada a 07/05/2021(aquí)

BATXILLERAT

OFERTA INICIAL DE PLACES (aquí)

QUI L’HA DE FER:

Els alumnes que s’incorporen al Batxillerat a l’institut de Tossa de Mar.

Els alumnes de 4t d’ESO i de 1r de Batxillerat que ja estan al centre NO CAL QUE FACIN PREINSCRIPCIÓ, només hauran de presentar un formulari que se’ls lliurarà a les tutories.

DATES:

Presentació telemàtica de la sol.licitud del 11 al 17 de Maig de 2021.

ACCÉS PREINSCRIPCIÓ(aquí)

L’INSTITUT FA 25 ANYS

A l’institut de Tossa de Mar estem d’aniversari. Aquest curs 2020-2021 es compleixen 25 anys de la implantació dels estudis secundaris a la població. El 1995 es feia realitat una vella aspiració del poble: que els joves i adolescents poguessin continuar estudiant a Tossa, sense  necessitat d’haver-se de  traslladar forçosament a les poblacions veïnes.

Va ser un pas important per a tots, que ha reforçat la cohesió de la nostra vila, ha obert perspectives personals de futur i ens ha enfortit socialment. Han estat 25 anys d’acompanyar moltes generacions de joves en la seva formació personal i intel·lectual, 25 anys plens de vida, de vivències, lluites, projectes de tota mena i, sobretot, de moltes il·lusions.

L’aniversari ens sorprèn, però, en l’any més difícil. La pandèmia limita les nostres possibilitats de celebrar aquest esdeveniment tal com es mereix. Però, tot i així, hi ha la voluntat que la nostra efemèride no quedi en l’oblit. Perquè 25 anys de viatge compartit no són qualsevol cosa.

Instruccions pels alumnes

Activitats i feina per fer a casa mentre duri el tancament del centre

Us informem que tot l’alumnat pot accedir a través del seu compte de l’Office365, a l’aplicació de correu outlook. Allà hi trobarà un correu amb accés a les feines que els professors estem preparant. Ja hi ha moltes matèries disponibles i n’hi anirem afegint més.
Com a criteri general, el termini d’entrega és d’una setmana.

Salut.

Institut de Tossa de Mar