Recordeu: tots els alumnes han de portar mascareta!

I recomanem que tots els alumnes portin el Kit Covid-19: ampolla d’aigua, mascareta de recanvi amb funda, mocadors de paper i gel hidroalcohòlic d’ús individual.

DECLARACIÓ RESPONSABLE QUE CAL PORTAR EL 1r DIA DE CURS

Benvolgudes famílies,
per poder entrar al centre el primer dia de curs és imprescindible que tots els alumnes portin degudament emplenat i signat (a data de 14 de setembre) el següent document:
Aquesta mateixa informació també us l’hem fet arribar per correu electrònic.
————————————————————————————————————-

QUÈ CAL FER CADA DIA ABANS D’ANAR A L’INSTITUT?

Benvolgudes famílies,
Cada dia, abans de venir al centre, caldrà comprovar tot el que està esquematitzat en el següent document:
Aquesta mateixa informació també us l’hem fet arribar per correu electrònic.
————————————————————————————————————-
Benvolgudes famílies,
a continuació podeu trobar la carta de la consellera de Salut i del conseller d’Educació de mesures extraordinàries de Salut per evitar els brots de la covid-19 a les escoles i també l’annex “Altres recomanacions i procediment d’actuació“.
Aquests mateixos documents també us els hem fet arribar per correu electrònic.

PRESENTACIONS D’INICI DE CURS PER A LES FAMÍLIES

1r ESO               2n ESO               3r ESO               4t ESO               1r BAT

Llistat de llibres pel curs 2020-21

Instruccions de l’AMPA per la compra dels llibres

Llista del material escolar que han de portar els alumnes

Instruccions pels alumnes

Activitats i feina per fer a casa mentre duri el tancament del centre

Us informem que tot l’alumnat pot accedir a través del seu compte de l’Office365, a l’aplicació de correu outlook. Allà hi trobarà un correu amb accés a les feines que els professors estem preparant. Ja hi ha moltes matèries disponibles i n’hi anirem afegint més.
Com a criteri general, el termini d’entrega és d’una setmana.

Salut.

Institut de Tossa de Mar