Certificats proves d’anglès

Teniu disponible a la Secretaria del centre els certificats de les proves PET i FIRST realitzades per CAMBRIDGE ENGLISH LANGUAGE ASSESMENT.

Podeu passar a recollir-los en horari de secretaria de dilluns a divendres de 9’00 – 13’00 h.

Préstec de llibres. Avís important

Es comunica als alumnes que optin pel préstec de llibres que tant el dossier de matemàtiques com el llibre d’anglès “Together workbook” els hauran de comprar ja que són llibres d’escriptura.
Es poden adquirir mitjançant l’AMPA, els que siguin socis, o bé a qualsevol llibreria.

App per al viatge de 4t d’ESO.

Aquesta aplicació realitzada per Yralda Cortorreal (companya de 4t d’ESO) conté informació que us pot ser útil per al viatge. Principals Característiques: Programa d’activitats, mapes, possibilitat de compartir fotos (#instorreprague, a l’instagram), traduccions bàsiques i informació important. (4,3 MB)

Ep!!  Només PER A DISPOSITIUS ANDROID 😈
Enllaç de descàrrega:

Concurs Apilo

Els alumnes de 2n C han estat els guanyadors del concurs de recollida de piles engegat pel departament de Ciències Naturals del nostre centre, en el qual cada classe havia de recollir la màxima quantitat de piles en un contenidor per al seu posterior reciclatge.… Llegeix més»

Alumnes de Primer fan un programa de ràdio

En el marc del Pla Educatiu d’Entorn, organitzat per la regidoria d’ensenyament de l’Ajuntament de Torredembarra, els nois i noies de 1r d’ESO A van elaborar un magazine radiofònic.

Els alumnes van participar en totes les fases del procés: van escriure el guió, es van… Llegeix més»

Visita al Port de Tarragona

El passat dijous dia 5 d’abril, els alumnes que cursen el Batxillerat Tecnològic van visitar les instal·lacions portuàries. Durant la visita, van observar la disposició de les infraestructures i el funcionament de diferents elements com l’obertura del pont llevadís o els sistemes contra incendis.

… Llegeix més»