ELECCIONS al CONSELL ESCOLAR 2018

Us informem que en data 5 de novembre, es va iniciar el procés electoral per a la renovació parcial dels membres del Consell Escolar, amb la publicació de la resolució de Convocatòria Eleccions Consell Escolar.

El nombre de representants de cada sector que s’han renovat en la present convocatòria a l’Institut Torredembarra són:

• pares i mares: 2 representants.
  • alumnes: 2 representants
  • professorat: 3 representants

Un cop acabat el procés de votació s’han obtingut els següents resultats:

Ara només queda constituir el nou Consell Escolar abans del dia 21 de desembre.Un cop fet, ja es podrà donar per tancat i acabat el procés electoral per a la renovació parcial dels membres del Consell Escolar del nostre centre.

Moltes gràcies a tots i totes per la vostra col·laboració en aquest procés.

LA DIRECCIÓ

Prematrícules proves d’anglès. Curs 2018/19

S’informa tots els interessats que el proper dia 7 de novembre comença la prematrícula per les proves del PET i el FIRST.

A continuació teniu un resum amb tota la informació dels terminis i preus.

PET FIRST
Preu final 97,54 € 180,66 €
1r Termini (7 i 8 de novembre, 17:00-18:30 h) 15 € 15 €
2n Termini (13 i 14 març de 2019) 48,77 € 90,33 €
3r Termini (24 i 25 d’abril de 2019) 33,77 € 75,33 €

MOCK EXAM – 23 de febrer de 2019

EXAM – 25 de maig de 2019

Certificats proves d’anglès

Teniu disponible a la Secretaria del centre els certificats de les proves PET i FIRST realitzades per CAMBRIDGE ENGLISH LANGUAGE ASSESMENT.

Podeu passar a recollir-los en horari de secretaria de dilluns a divendres de 9’00 – 13’00 h.

Préstec de llibres. Avís important

Es comunica als alumnes que optin pel préstec de llibres que tant el dossier de matemàtiques com el llibre d’anglès “Together workbook” els hauran de comprar ja que són llibres d’escriptura.
Es poden adquirir mitjançant l’AMPA, els que siguin socis, o bé a qualsevol llibreria.

Concurs Apilo

Els alumnes de 2n C han estat els guanyadors del concurs de recollida de piles engegat pel departament de Ciències Naturals del nostre centre, en el qual cada classe havia de recollir la màxima quantitat de piles en un contenidor per al seu posterior reciclatge.… Llegeix més»

Visita al Port de Tarragona

El passat dijous dia 5 d’abril, els alumnes que cursen el Batxillerat Tecnològic van visitar les instal·lacions portuàries. Durant la visita, van observar la disposició de les infraestructures i el funcionament de diferents elements com l’obertura del pont llevadís o els sistemes contra incendis.

… Llegeix més»