JORNADES DE LITERATURA DE LA URV

Les nostres alumnes de 2n del batxillerat humanístic, que cursen literatura catalana com a matèria de modalitat, han guanyat la Gimcana de Literatura de la URV.
Aquesta gimcana forma part de les activitats incloses en la II Jornada de potenciació de la literatura catalana del batxillerat… Llegeix més»

EXAMEN MOCK, dissabte 23 de febrer

Recordem a tots els alumnes i exalumnes que us vau inscriure a les proves d’anglès Cambridge que aquest dissabte, dia 23, es realitzarà a l’institut l’examen MOCK. Heu de ser al centre 15 min. abans de la prova i portar el DNI, llapis i bolígraf. Llegeix més»

Esquiant a La Masella

Els alumnes de 1r d’ESO han estat esquiant durant dos dies. La Masella disposa d’unes bones instal·lacions per a poder practicar aquesta modalitat d’hivern. Han disposatde monitors que durant dues hores cada dia els han estat ensenyant en funció del nivell de cadascú. Podem dir… Llegeix més»

Nadal matemàtic

Tots sabeu com ens agrada al del Departament de Matemàtiques celebrar el Nadal a l’institut, perquè any rere any ho fem d’una forma diferent però sempre amb les matemàtiques com a comú denominador.
Enguany, amb els alumnes de 3r d’ESO, hem volgut lligar la GEOMETRIA dels FRACTALS, amb… Llegeix més»

Prematrícules proves d’anglès. Curs 2018/19

S’informa tots els interessats que el proper dia 7 de novembre comença la prematrícula per les proves del PET i el FIRST.

A continuació teniu un resum amb tota la informació dels terminis i preus.

PET FIRST
Preu final 97,54 € 180,66 €
1r Termini (7 i 8 de novembre, 17:00-18:30 h) 15 € 15 €
2n Termini (13 i 14 març de 2019) 48,77 € 90,33 €
3r Termini (24 i 25 d’abril de 2019) 33,77 € 75,33 €

MOCK EXAM – 23 de febrer de 2019

EXAM – 25 de maig de 2019

Certificats proves d’anglès

Teniu disponible a la Secretaria del centre els certificats de les proves PET i FIRST realitzades per CAMBRIDGE ENGLISH LANGUAGE ASSESMENT.

Podeu passar a recollir-los en horari de secretaria de dilluns a divendres de 9’00 – 13’00 h.

Préstec de llibres. Avís important

Es comunica als alumnes que optin pel préstec de llibres que tant el dossier de matemàtiques com el llibre d’anglès “Together workbook” els hauran de comprar ja que són llibres d’escriptura.
Es poden adquirir mitjançant l’AMPA, els que siguin socis, o bé a qualsevol llibreria.