Erasmus + Intercanvi amb alumnes de Kaunas, Lituània.

El nostres alumnes de 4t i 1r de Batxillerat (12 alumnes)  van poder tenir una experiència única gràcies al programa Erasmus+. Alguns alumnes van fer un intercanvi amb alumnes italians tal com està explicat en un altre article i altres amb alumnes de Lituània. En aquest cas, va ser una mica diferent perquè va ser un professor del nostre centre, en Sergi Caballé, que va fer la visita preparatòria al mes de gener. Us deixem dues fotos del seu viatge.

Primer, al mes d’abril, els alumnes de Lituània van venir a Torredembarra on, tal com ho havíen fet els nostres alumnes, els estudiants es van allotjar a casa de les famílies del nostres estudiants torrencs i torrenques. Com us podeu imaginar, estimats lectors i lectores, els alumnes van poder gaudir del bon temps i d’activitats locals i culturals molt fantàstiques. Van anar a visitar Tarragona i Barcelona, vogar, tastar la paella tradicional feta per en Sergi Caballé i son pare, fer castells, fer una activitat a la ràdio Ona la Torre, passejar pels camins costers fins Altafulla, fer un experiment científic! A més a més, el grup Julivert va donar un petit concert a l’institut. Gaudiu de les fotos!

A principis de maig, els nostres alumnes van poder: descobrir Kaunas i Vilnus, gaudir del Dia de Europa amb vàries activitats i descrobrir la cultura local amb música i gastronomia. Els nostres alumnes van poder ensenyar una mica de la nostra cultura catalana amb un ball de bastons. Us deixem algunes fotos del viatge.