Alumnes de 1r d’ESO participen a la Cantata La Veu de La Terra

El centre s’ha sumat enguany a la iniciativa del Camp d’Aprenentatge Pau Casals, on hi participen centres educatius de primària i secundària d’arreu del territori en representacions a teatres i auditoris de diferents pobles i ciutats de Catalunya.

El passat 7 d’abril un grup d’alumnes de 1r d’ESO va participar a la Cantata ‘La Veu de la Terra’, a l’auditori del Centre Cultural de Valls, juntament amb alumnes de l’Escola l’Antina i l’Escola Molí de Vent, de Torredembarra, i l’Escola Els Baltis i Enxaneta, de Valls.

La VEU de la TERRA és una cantata formada per 9 cants i 8 clams intermedis amb el canvi climàtic com a fil conductor. El propi planeta n’és el personatge principal, aixecant la seva veu per denunciar els atacs que està rebent des de fa ja massa temps i acostant-nos a la infinitat de bones sensacions o sentiments positius que ens desperten els seus paisatges. La música i les clams han estat composada per PeTaCa (Petit Taller de Cançons), les coreografies són idea de la companyia de teatre Fes-t’ho com vulguis i les percussions corporals de Noè Forés.

Els alumnes van poder culminar, així, el treball realitzat durant tot el curs amb el professor Gerard Torres i van poder representar l’obra en un escenari d’un gran auditori, amb una banda de músics i un equip de so i llum professionals.

Unes 250 persones van poder gaudir de l’espectacle, del qual van destacar la professionalitat del muntatge i la bellesa de l’espectacle.

En aquest enllaç podeu visualitzar el contingut de sencer del concert:

VÍDEO CANTATA LA VEU DE LA TERRA 2024