Erasmus + Intercanvi amb alumnes de Gatteo, Itàlia.

Aquest curs, 12 alumnes de 4t d’ESO i de 1r de Batxillerat han pogut gaudir d’une experència única gràcies al programa Erasmus+. L’intercanvi dels nostres alumnes amb alumnes de Gatteo, una ciutat costera de la província de Forlì-Cesena, a l’est d’Itàlia, els va permetre descobrir un estil de vida diferent tot i que sí és cert que té punts de connexió amb el nostre. També els va donar l’oportunitat de comunicar en anglès i, sobretot, els va ajudar a obrir la ment i ser més tolerant. Prèviament, els coordinadors Erasmus + de Gatteo van venir a principis de novembre per preparar l’intercanvi. Aquí teniu la foto de les dues professores italianas amb el coordinador del nostre centre, Sergi Caballé, i els alumnes.

Primer, els nostres alumnes van marxar a Itàlia on van poder fer vàries activitats culturals com la visita de les ciutats de Gatteo, Santarcangelo di Romagna, Ravenna i la República de San Marino. A banda d’aquestes visites, els nostres estudiants van poder fer un taller de cuina tradicional i activitats de laboratori. En aquest viatge, els van acompanyar els nostres professors Sergi Caballé i José Ortuño. Us deixem algunes fotos d’aquesta estància que va tenir lloc a principis de febrer. No deixeu de llegir! Sota les fotos us expliquem què van fer els alumnes italians quan van venir aquí!

Al mes de març, els alumnes italians van venir a Torredembarra on, tal com ho havíen fet els nostres alumnes, els estudiants es van allotjar a casa de les famílies del nostres estudiants torrencs i torrenques. Com us podeu imaginar, estimats lectors i lectores, els alumnes van poder gaudir del bon temps i d’activitats locals i culturals molt fantàstiques. Van anar a visitar Tarragona i Barcelona, vogar, tastar la paella tradicional, fer castells, fer una activitat a la ràdio Ona la Torre, passejar pels camins costers fins Altafulla i fer un experiment científic! Gaudiu de les fotos!