Com crear un article a Nodes

Creació d’un article o entrada.

• Entreu al vostre compte amb el vostre nom dùsuari i contrasenya
  • Accediu a l’apartat Articles | Afegeix.
  • Introduïu el títol
    (Si ho considereu convenient, també és possible associar un resum (Extracte) que serà el que es mostrarà al resum de la notícia.El títol ha de ser breu, però precís.
    *Incorrecte: La religió
    Una mica millor: La religió catòlica
    Encara millor: La religió catòlica a Catalunya avui
    * Incorrecte: Estudi detallat de les característiques socials, económiques i polítiques de la religió catòlica a Catalunya als nostre dies
    extracte.png
  • Escriviu el contingut de l’article o entrada.
  •  Seleccioneu la Categoria o Categories corresponents.
    -L’ideal és escollir una categoría i, com a màxim, 3
    Sempre hem d’escollir la categoria més concreta. Si tenim la categoria Narrativa  i la subcategoría Narrativa del secle XX, un article sobre La plaça del Diamant, quedarà assignat (solament) a Narrativa del secle. XX

• Especifiqueu  les etiquetes  o tags,. Les etiquetes  són paraules o sintagmes, separades amb comes, que sintetitzen el contingut de l’article.  Si l’article parla de Ausiàs March, podrien escollir aquestes etiquetes:
    Ausiàs March, vida, obra, Segle d’Or valencià, literatura medieval.

Hem d’escollir entre 3 i 6 etiquetes

•  Especifiqueu una imatge destacada (imatge il·lustrativa o imatge resum), la podeu posar des del bloc que es troba a la dreta de la pàgina fent clic a Defineix la imatge resum.

Si no s’ha de mostrar el títol o les metadades de la notícia a la portada, o convé mostrar tot el contingut (perquè per exemple l’entrada conté un vídeo incrustat que voleu que es visualitzi directament), cal que marqueu les opcions corresponents a Paràmetres: Mostra el contingut sencer, Amaga títol i Amaga metadades.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *