Pla d’acollida digital

ACOLLIDA DIGITAL DE FAMÍLIES

El protocol d’acollida digital de les famílies noves al centre  (ja sigui a l’inici de curs o durant el mateix) és el següent:

1. Es dona d’alta a la família en l’aplicació Ieduca a través d’un formulari que han d’emplenar amb les seves dades. A la web (enllaç) disposen d’informació sobre l’aplicació Ieduca: com descarregar-la, activar-la i fer-la servir.
  2. En iniciar el curs (o durant el mateix en els casos de matrícula viva) es facilita a les famílies el correu electrònic de contacte amb el tutor/a i la resta de l’equip docent
  3. Les famílies reben informació sobre la normativa general i sobre els usos dels dispositius.
  4. Es facilita a les famílies informació d’accés a la plataforma associada a l’editorial del llibre de l’àmbit de ciències.
  5. A la pàgina web de l’escola es pot trobar informació sobre el desenvolupament de les activitats del centre. També es poden consultar els diferents projectes pedagògics del centre.
  6. A l’apartat Famílies del web del centre les famílies disposen de la informació sobre la preinscripció i la matrícula 2023-2024, l’AFA, el pagament de sortides, el calendari de curs, l’horari dels grups i la informació sobre l’ieduca.

ACOLLIDA DIGITAL DE PROFESSORAT

El protocol d’acollida digital del professorat nouvingut al centre  (ja sigui a l’inici de curs o durant el mateix) és el següent:

1. Correu de benvinguda amb informacions d’interès
  • Horari del professor/a i del grup si té tutoria.
  • Funcionament de la fotocopiadora del centre. Es lliura el correu electrònic i el contacte del coordinador digital.
  • Correu de contacte amb les famílies (tutoria/especialitat).
  • Donada d’alta i indicacions per fer ús de l’aplicació Ieduca per comunicar-se amb les famílies.
  • Document de benvinguda amb informacions organitzatives del centre.
  • Compartició i explicació del drive amb documentació del centre (programacions, avaluacions, documents organitzatius…). A destacar: unitat compartida del Thalassa.

1. Acompanyament durant els primers dies per part del coordinador/a de l’àmbit i l’equip directiu per assolir els acords digitals i pedagògics del centre.

ACOLLIDA DIGITAL DE L’ALUMNAT

Per tal que l’alumnat del centre pugui optimitzar al màxim els serveis digitals que se li proporcionen, es realitzen les següents actuacions:

1. El professorat del centre té com a objectiu compartir el contingut del web de l’escola amb tot l’alumnat i les seves famílies.
  2. Es gestiona, des de cada matèria la donada d’alta al classroom. Es realitzarà un recordatori de l’ús de la plataforma des de les tutories a l’inici de curs i en cas de noves incorporacions durant el curs també.
  1. Es gestiona, des de l’equip directiu o la comissió digital, la creació d’un compte de correu amb el domini del centre, prèvia autorització de les famílies (a través del TPV ESCOLA)
  2. Per part de la tutoria i l’equip directiu s’efectua el lliurament, explicació del funcionament i normativa dels dispositius per a ús de l’alumnat cedits pel Departament a l’alumnat de CS ().