PREINSCRIPCIÓ i MATRICULA curs 2024/25

Us deixem aquí les dates pel procès de preinscripció:

• Preinscripció ESO: Del 8 al 20 de març
  • Preinscripció BATX nou alumnat: sol·licitud electrònica del 19 al 25 d’abril.

I en aquesta taula les dates de tot el procés de preinscripció i matrícula:

Fases de la preinscripció​
I matrícula

Publicació de l’oferta… Llegeix més»

A la recerca de les arrels

Aquest curs 23/24, els grups de 2n d’ESO, estan realitzant l’assignatura nova de Projectes sota el nom de ‘A la recerca de les arrels’, on s’estan interrelacionant amb els avis i àvies del Casal de la Gent Gran de Montgat.
És un projecte innovador, el qual té un impacte… Llegeix més»

Projecte de col·laboració amb l’Escola Marina

El 17 de gener 2024, per segon any consecutiu, vam començar un projecte de col·laboració amb l’Escola Marina de Montgat: el servei comunitari.
Durant aquest segon trimestre, 20 alumnes voluntaris de 4t d’ESO estaran desenvolupant activitats de suport a l’escolarització, millorant l’autoconeixement de les seves habilitats i participant de… Llegeix més»

Segones vides

L’alumnat de filosofia de 4t d’ESO ha gravat el curtmetratge que ha estat preparant durant el trimestre, dins el projecte Reacciona. El projecte Reacciona vincula el treball en valors amb el món de l’audiovisual, i té per objectiu produir un curtmetratge per fer difusió d’una… Llegeix més»

Convocatòria d’eleccions al consell escolar

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director o directora, professorat, alumnes, personal d’administració i serveis, etc.
El 22… Llegeix més»

Començament de curs

ALUMNAT D’ESO: el curs s’iniciarà el dimecres 6 de setembre amb l’horari següent:

•    8.15 – 10.15 Rebuda dels alumnes d’ESO. Els alumnes romandran amb el seu tutor.
  •    10.15 – 14.45 Classes segons horari.

Els alumnes de 1r d’ESO sí que hauran de portar el llibre corresponent.… Llegeix més»