Vaga d’estudiants 8 de març

Els nostres alumnes de 4t ESO i  BATX han comunicat a la direcció del centre la seva intenció de participar en la jornada de vaga estudiantil  convocada pel sindicat d’estudiants el divendres 8 de març.

Recordem que:

– A les vagues d’estudiants només hi poden participar els alumnes de 4t ESO i BATX si prèviament ho demanen a la direcció del centre. La resta de cursos NO POT participar-hi.

– L’alumnat que decideixi participar en la jornada de vaga haurà de fer-ho durant tota la jornada lectiva: és a dir, una vegada que hagin començat les classes a l’Institut, no es permetrà l’entrada al centre durant aquell matí a cap alumne/a que no porti la corresponent justificació legal (emesa pel personal competent de l’organisme o la institució que poden motivar la falta). D’altra banda, si un alumne/a entra al centre, no en podrà sortir fins al final de la jornada lectiva.

– els pares i mares que vulguin donar permís perquè el seu fill/a no assisteixi a l’institut amb motiu de la vaga hauran de justificar posteriorment aquesta falta (mitjançant l’imprès corresponent que es troba a consergeria, per mitjà d’una nota a l’agenda que haurà de mostrar al tutor o per un mail al tutor).

-si durant aquest dia hi ha programada alguna activitat avaluable, aquesta prova no es repetirà si la causa de falta d’assistència al centre és l’adhesió a la vaga d’estudiants.

– al centre es realitzarà activitat lectiva amb normalitat.