Tallers d’economia de 4t d’ESO

L’alumnat de 4t d’ESO que cursen l’assignatura d’Economia van finalitzar el passat dijous 19 de maig el cicle de tallers per endinsar-se en el món financer.
Han participat en tres tallers en els què han pogut descobrir i entendre conceptes bàsics així com tenir un espai de debat amb experts del sector.
En el primer taller que van realitzar “Administrar els teus diners” van reforçar els conceptes d’estalvi i pressupost personal així com la importància de portar una bona gestió dels diners.
En el segon taller “Els impostos i tu” van poder observar els diferents tipus d’impostos, la finalitat d’aquests així com la importància que tenen.
Per últim, han realitzat el taller “informa’t per decidir” en el què se’ls va explicar els diferents tipus d’inversions així com les principals característiques a tenir en compte per assegurar-se unes garanties. Van tenir  l’oportunitat d’escoltar el testimoni d’un exassessor de banca, qui els va explicar diferents casos reals en els què s’ha trobat com a professional.

Us deixem aquí alguna foto dels tallers.