Reunió informativa Treball de Síntesi per 1r i 2n d’ESO

Al final de curs, al mes de juny, hem organitzat el Treball de síntesi en una sortida de 3 dies programada per a tot l’alumnat de 1r i 2nd’ESO a la Cerdanya. Aquesta activitat és obligatòria i avaluable. El treball de síntesi consisteix en conjunt d’activitats d’ensenyament i aprenentatge, fetes en equip (4 o 5 alumnes), per desenvolupar competències complexes i comprovar si s’ha aconseguit que l’alumnat sigui capaç d’aplicar les competències bàsiques treballades en les diferents matèries per a la resolució de qüestions i problemes relacionats amb la vida pràctica. Integra continguts de diverses matèries.

Per aquest motiu, s’ha convocat una reunió telemàtica informativa on la coordinadora de 1r d’ESO i el coordinador de 2n d’ESO parlaran dels aspectes més importants d’aquesta activitat (dates, preu, pagaments, instal·lacions, activitats,…).

La reunió tindrà lloc aquest dijous 03 de març a les 18.30h via telemàtica. Els tutors han enviat el link a la reunió per mail. Qualsevol problema, si us plau adreceu-vos a ells.