Projecte Videoart “Jarabe de palo”: Associació ACNEFI – Institut Thalassa

Aquí us deixem uns vídeos que el nostre alumnat ha fet per col·laborar amb l’associació ACNEFI. Els dibuixos han estat fets per l’alumnat de 2n d’ESO de l’assignatura de Visual i Plàstica i les cançons originals són del músic i compositor Pau Donés, del grup “Jarabe de Palo”.

La gravació i interpretació de les versions de les cançons han estat fetes i enregistrades per Rubén Bravo, professor d’arts plàstiques de l’Institut Thalassa.

Volem agrair a totes les persones que han participat amb el seu art a acomplir aquest projecte: alumnes de 2n d’ESO de l’institut i nenes i nenes d’arreu de Catalunya que han fet arribar la seva màgia per correu, a en Pau Donés, per les seves cançons que fan tan fàcil la connexió entre persones mitjançant l’art. Al professor del centre, Rubén Bravo, per la iniciativa. A l’Anna Gutiérrez de l’Associació ACNEFI per la seva predisposició i la seva meravellosa tasca d’implicar a nenes, nenes i famílies. A l’Andreu Guinart per fer de pont i els seus ànims amb el projecte.

A tu, per estar veient i escoltant aquest vídeo.