Projecte de col·laboració amb l’Escola Marina

El 17 de gener 2024, per segon any consecutiu, vam començar un projecte de col·laboració amb l’Escola Marina de Montgat: el servei comunitari.

Durant aquest segon trimestre, 20 alumnes voluntaris de 4t d’ESO estaran desenvolupant activitats de suport a l’escolarització, millorant l’autoconeixement de les seves habilitats i participant de manera activa a la millora dels resultats de l’alumnat de l’Escola.

A més a més, l’alumnat del nostre Institut, en el seu paper de mentors, els acompanyaran ajudant-los a pensar, orientant-los, plantejant preguntes o reptes, més que donant respostes.

Sota la guia de les mestres de l’Escola, les activitats que es realitzen són de llengua i de matemàtiques, relacionades amb la lectura, l’escriptura, la consciència fonològica, el càlcul i la numeració.

Les primeres sessions han estat tot un èxit.

Us compartim algunes imatges.