Project for Moon Camp Explorers

El alumnes Isaac  Moreno, Ivan Lebrato, Kenan Jordan, Mark Torralba i Alejandro Piqué han participat en el concurs de l’Estació espacial Europea i Airbus. Moon Camp és un projecte educatiu dut a terme en col·laboració entre ESA Educació i la Fundació Airbus, en cooperació amb Autodesk. Utilitza tecnologies d’aprenentatge innovadores per desafiar els estudiants a dissenyar i modelar en 3D (amb Tinkercad o Fusion 360) el seu propi assentament lunar.

Aquí us deixem un link a la web del concurs: Moon Champ Challenge

La missió de cada equip és dissenyar en 3D només un component del campament lunar usant Tinkercad. Ells han escollit dissenyar la base lunar. Al seu projecte, el campament  base  lunar està dissenyat per a ser sostenible i per a permetre que els astronautes puguin recollir mostres amb els cars que després s’analitzen en el laboratori. Té una zona d’extracció de recursos, una zona d’habitatges, zones d’oci, i una altra de cultius de plantes i granges d’animals. També té un magatzem de materials i eines.

Aquí us deixem les fotos del seu disseny:

Molt bona feina!!