Programa d’innovació pedagògica: CERTIFICACIÓ DE LLENGÜES ESTRANGERES

El nostre institut ha estat escollit per dur a terme el programa d’innovació pedagògica: Certificació en Llengües estrangeres creat per la Generalitat de Catalunya.

En aquest segon curs, el departament d’anglès presentarà als alumnes de primer de Batxillerat a l’examen d’anglès de nivell intermedi B1 de les Escoles Oficials d’Idiomes. Aquest examen reconeix a tot l’estat que el vostre fill/a té un nivell intermig d’anglès i compta tant a oposicions com a la universitat.

Les dates d’inscripció són del 10 al 14 de febrer de 2020, ambdós inclosos i el preu és de 75,35 euros.  Tenen dret a una bonificació del 50% sobre l’import ordinari l’alumnat que té un títol vigent de família nombrosa de categoria general o un títol de família monoparental de categoria especial o general (37,70 euros).

L’examen tindrà lloc el 28 de maig de 2020, a la tarda.

Convocatòria de tarda: 15:30 h; inici de la prova, 16 h

Prova d’expressió i interacció oral: segons la convocatòria personal lliurada a cada persona aspirant el dia de la prova escrita.

El pagament s’ha de fer efectiu del 10 al 14 de febrer.

La reunió informativa tindrà lloc el dia 5 de febrer a les 6:30 de la tarda.