Matrícula 2020-21 i llibres de text

Matriculació

•  MATRÍCULA BATXILLERAT
    • Alumnes preinscrits amb plaça assignada: del 8 al 14 de juliol de 2020, ambdós inclosos. L’horari per realitzar la matrícula serà de 9:30 a 13:00h. Per fer la matrícula s’ha d’entrar al centre per la porta del pati que es troba al davant del camp de futbol.
    • Termini perquè els alumnes pendents de l’avaluació de setembre confirmin la seva continuació al centre: del 8 al 14 de juliol de 2020
    • Alumnes de batxillerat pendents de l’avaluació de setembre: del 7 al 10 de setembre de 2020
    • Documentació:
PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT

Termini per presentar la sol·licitud: del 27 de maig al 3 de juny de 2020

Termini per presentar la documentació: fins el 4 de juny de 2020

Tota la informació per realitzar la preinscripció: Documentació preinscripció de Batxillerat 2010-21

Link de la generalitat per realitzar la preinscripció: Preinscripció al batxillerat

Mail on enviar el resguard de la sol·licitud de preinscripció amb suport informàtic i la documentació, així com per resoldre dubtes: preinscripcio@insthalassa.cat

En els casos excepcionals en què no es pugui enviar per correu electrònic la presentació del resguard de sol·licitud i/o la documentació acreditativa, cal trucar al telèfon 934 69 31 85 a partir del dia 27 de maig de 10 a 13 hores per demanar cita prèvia.

LLIBRES DE TEXT 2020-21

Llibres de text

NOTA: els alumnes de 1r d’ESO no han de comprar material de dibuix tècnic ni visual i plàstica.