Dia de les Llengües Europees

El nostre alumnat ha format part de diversos projectes Etwinning per celebrar el Dia de les Llengües Europees (26 de setembre).

Aquí teniu una mostra de la feina feta pels alumnes de 1r d’ESO: a través d’aquest projecte han pogut intercanviar paraules, salutacions i informacions bàsiques amb alumnes d’altres països europeus a través de postals. Aquestes havien d’estar escrites en anglès i en les nostres llengües maternes (català i/o castellà). Els altres estudiants d’altres països europeus han fet exactament el mateix que nosaltres, i ja n’estem rebent un munt!

I aquí us deixem un vídeo on apareixen alumnes de 2n d’ESO: en aquest vídeo els diferents centres educatius d’Europa fan una presentació en les seves llengües maternes.