Crèdit de síntesi 3r ESO

Avui a l’institut ens ha visitat Ana Cruz, atleta d’èlit, jugadora de bàsquet professional i medalla olímpica als jocs de Rio de Janeiro 2016. Jugadora consolidada a l’eurolliga, ha jugat a Rússia, als Estats Units, Turquia i Espanya. Ens ha explicat la seva experiència com a esportista professional, els seus entrenaments i els valors de l’esport. També ha compartit amb nosaltres anècdotes de la seva carrera i detalls curiosos dels jocs olímpics i de partits decisius. Els alumnes han tingut la oportunitat de fer-li les seves preguntes i han gaudit de la seva experiència. Amb aquesta xerrada, els alumnes de 3r d’ESO completen el contingut del treball de síntesi sobre les olimpíades que han estat realitzant aquesta setmana, compartint la passió per l’esport amb una veritable professional.

Moltes gràcies, Ana!