Convocatòria d’eleccions al consell escolar

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director o directora, professorat, alumnes, personal d’administració i serveis, etc.

El 22 de novembre es celebraran les eleccions. Els alumnes faran les votacions durant el matí i les famílies les faran al centre de 15:00h a 18:00h. En aquest calendari teniu especificat les dates importants del procés d’eleccions.

Al hall del centre podeu consultar les candidatures de les diferents parts que constitueixen el consell escolar.

Per tenir més informació sobre les funcions del consell escolar podeu visitar la pàgina web del departament: consell escolar.