8 Març: vaga de professorat i estudiants

El 8 de març hi ha convocada una vaga de professorat i estudiants.

• Pel que fa a la vaga de professorat, us recordem que l’activitat lectiva durant aquests dies es pot veure modificada i es realitzarà en funció del seguiment. Els alumnes que assisteixin al centre rebran l’atenció adient en funció del personal que tinguem disponible, i, haurà de romandre a les seves dependències fins al final de la jornada lectiva, excepte en el cas que els seus pares o tutors legals vinguin personalment a buscar-los.
  • Pel que fa a la vaga d’estudiants, us recordem que només els alumnes de Batxillerat i 4t d’ESO poden d’adherir-se a aquestes jornades de vaga. Els pares i mares que vulguin donar permís perquè el seu fill/a no assisteixi a l’institut amb motiu de la vaga hauran de justificar aquesta falta (mitjançant l’imprès corresponent que es troba a consergeria o la pàgina web o per mitjà d’una nota a l’agenda que haurà de mostrar al tutor). L’alumnat que decideixi participar en la jornada de vaga haurà de fer-ho durant tota la jornada lectiva. Si durant aquest dia hi ha programada alguna activitat avaluable, aquesta prova no es repetirà si la causa de falta d’assistència al centre és l’adhesió a la vaga d’estudiants.