13a Olimpíada de Geologia de Catalunya

Els nostres alumnes de 1r de batxillerat que cursen Ciències de la Terra han participat aquest any en la 13a Olimpíada de Geologia de Catalunya. Aquestes Olimpíades estan obertes als estudiants que hagin cursat assignatures en les quals la Geologia té un protagonisme especial: Biologia i Geologia, Ciències de la Terra i del Medi Ambient, Ciències del Món Contemporani, etc.

Els nostres alumnes van anar a la Facultat de Ciències de la Terra de la UB.

Amb l’Olimpíada de Geologia es pretén animar i implicar els estudiants de batxillerat en el coneixement d’aquesta ciència, tot remarcant la seva importància en el món actual i promocionant el seu progrés i desenvolupament.

La nostra alumna Yasmin Driouech va quedar 4a posició de Barcelona i 3a de la UB. Enhorabona!!

Us deixem un resum fet per la UB de la jornada i algunes fotos: