Taula rodona d’orientació a 4t d’ESO

El  divendres dia 12 d’abril vam celebrar al institut Thalassa la quarta edició de les Taules Rodones informatives pels alumnes de 4t d’E.S.O.

Aquestes xerrades  pretenen apropar als alumnes, d’una manera atractiva i sobretot útil, al món acadèmic i laboral actual i donar a conèixer,  de forma directa, l’experiència del procés personal que els ponents han viscut en la seva presa de decisions i en el seu discerniment per escollir estudis i professió  així com oferir-les una visió general del funcionament del món universitari i professional , les competències i les sortides professionals .

I tot això de la mà d’antics alumnes del nostre centre que, voluntàriament van acceptar formar part d’aquestes jornades d’orientació oferint el seu testimoniatge des de dins, donant informació directa i crítica, responen totes les qüestions que es poguessin plantejar i sobretot engrescant-los davant d’un nou camí que ben aviat encetaran.

Vam fer dues taules rodones, de la branca social i humanística i de les ciències de la salut i enginyeria amb exalumnes que actualment cursen algun grau universitari o de formació professional mitjà o superior. Una barreja i contrast de generacions i situacions que va  enriquir el discurs i ofereix una visió més global i àmplia als nostres alumnes.