Travel blogs

TRAVEL BLOGS

Durant el segon trimestre del curs 2018-19, els alumnes d’anglès de tercer d’ESO han dut a terme  el projecte “English travel blogs”. El projecte consistia en triar una regió d’Espanya que haguessin visitat i crear un bloc del viatge que havien fet a wordpress, tot explicant què havien visitat cada dia i fent recomanacions als possibles lectors d’aquests blocs.

Aquí teniu una selecció dels millors blocs que els alumnes han creat a la classe d’anglès.  Premeu control+click a sobre de cada enllaç per tal de poder accedir al bloc corresponent. Esperem que després de llegir-los us vingui de gust visitar alguna d’aquestes regions, si encara no ho heu fet. Bon viatge!! Have a nice trip!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *