L’IFE i l’Associació de Botiguers uneixen forces per il•luminar La Marató

L’alumnat de l’IFE Serrallarga ha realitzat amb èxit l’encàrrec d’elaborar les espelmes que il•luminaran el centre de Blanes el proper dissabte 18 de desembre, amb motiu de “La nit de la llum”.  Aquesta encesa solidària és organitzada per l’Associació de Botiguers de Blanes i els seus beneficis es destinen a La Marató de TV3.

Enguany, l’associació de comerciants ha dipositat la seva confiança en l’alumnat de l’IFE amb un encàrrec motivador, però que també ha suposat tot un repte. Aquesta setmana, l’alumnat ha fet lliurament de les 268 espelmes en un acte simbòlic que ha servit per segellar una col•laboració que seguirà donant bons fruits.

No us perdeu l’acte d’encesa, que tindrà lloc el dissabte 18 de desembre a les 18 h a la Plaça Verge Maria, al nucli històric, a partir d’un disseny elaborat per l’artista blanenca Susanna Martín.