Jornades Tècniques al Serrallarga

“Reviviu l’emoció de les Jornades Tècniques de la setmana passada a l’Institut Serrallarga! Durant aquests dies, els nostres alumnes han explorat un munt d’oportunitats educatives amb activitats diverses i esdeveniments fascinants. El dimecres 7 de febrer, sis exalumnes destacats van inspirar als estudiants actuals amb les seves experiències personals i professionals. El dijous 8 de febrer, professionals brillants de diversos camps van oferir xerrades i tallers, brindant als nostres alumnes l’oportunitat de conèixer de primera mà les diverses possibilitats professionals. Una experiència que va enriquir el coneixement i inspirar futures carreres.#JornadesTècniques #ExperiènciaEducativa #InstitutSerrallarga”