Convocatòria de vaga general del dia 18/10/2019

Davant la convocatòria de vaga general del dia 18 d’octubre, us comuniquem el següent:

1. Els serveis mínims que s’estableixen a secundària són: “Per als centres de secundària i d’ensenyaments postobligatoris (Instituts, instituts-escola, CFA, EOI) els serveis mínims per al dia 18 d’octubre, consisteixen en una persona de l’equip directiu per centre”.
  2. Els alumnes de 1r i 2n d’ESO no tenen dret a adherir-se a la vaga, però davant de la informació rebuda quant als serveis mínims i el nombre del personal del centre que ha manifestat que vol adherir-se a la vaga, no es podrà garantir el desenvolupament de les activitats lectives amb normalitat.
  3. Els alumnes que vulguin adherir-se a la vaga hauran de presentar una justificació dels pares al tutor.
  4. El professorat i el personal del PAS poden exercir lliurement el seu dret de vaga. I aquest fet pot ser comunicat o no a les direccions dels centres.

Els mantindrem informats de la situació través de la plana web del centre.

Salutacions,

Direcció