Convocatòria de vaga dies 29 i 30 de març

El dies 29 i 30 de març hi ha convocada una vaga de professors i alguns dels sindicats dels estudiants han decidit adherir-s’hi. En relació amb aquesta vaga us comuniquem el següent:

1. Els serveis mínims que s’estableixen a secundària són: “Per als centres de secundària i d’ensenyaments postobligatoris (Instituts, instituts-escola, CFA, EOI) els serveis mínims consisteixen en una persona de l’equip directiu per centre i un docent per cada tres unitats”.
  2. Els alumnes de 1r i 2n d’ESO no tenen dret a adherir-se a la vaga.
  3. Els alumnes de 3r i 4t d’ESO, Batxillerat, Cicles formatius, PFI i IFE que vulguin adherir-se a la vaga hauran de justificar l’absència amb el document que hi ha al menú de la plana web del centre (a  l’apartat de documents de secretaria).
  4. El professorat i el personal del PAS poden exercir lliurement el seu dret de vaga, i aquest fet pot ser no comunicat  a les direccions dels centres.

Disculpeu les molèsties.

Salutacions,