Convocatòria de vaga d’estudiants: dia 12 de febrer

Bona part dels alumnes del nostre institut, a proposta del Consell de Delegats del centre, ha decidit en votació adherir-se a la vaga convocada per alguns sindicats d’estudiants per al proper dimarts, 12 de febrer.

Tanmateix els faig saber que els alumnes de 1r i 2n curs d’ESO no tenen dret a fer vaga, segons la normativa del nostre reglament de règim intern. Qualsevol falta d’assistència d’aquests alumnes per aquest motiu serà considerada injustificada.

Pel que fa als alumnes de 3r i 4t curs d’ESO, les mateixes normes especifiquen que els que siguin menors de 16 anys no poden fer vaga sense el consentiment dels seus pares o tutors legals, per tant, qualsevol falta d’assistència per aquest motiu sense aquest requisit serà considerada injustificada.

Per tant, aquest dia el centre estarà obert en el seu horari habitual i amb tots els seus serveis amb funcionament normal. Les classes s’impartiran amb normalitat si el nombre d’alumnes presents és suficient. En cas contrari, es garanteix l’atenció als alumnes que siguin en el centre durant l’horari escolar.