Convocatòria de vaga d’estudiants dels dies 17 i 18 d’octubre i convocatòria de vaga general del dia 18 d’octubre

Us informem que els dies 17 i 18 d’octubre el Sindicat d’Estudiants i el Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans han convocat una vaga contra la sentència de l’1-O. El dia 17 el centre estarà obert i el professorat farà el seu horari habitual i el dia 18 d’octubre el centre comptarà amb els serveis mínims i amb el professorat que no hagi donat suport a la vaga.

Pel que fa la justificació d’aquestes absències dels alumnes menors d’edat de 3r i 4t d’ESO, batxillerat, PFI i cicles, recordeu que cal descarregar el document de la pàgina web, que el trobareu al menú a l’apartat de secretaria, i presentar-lo al tutor. Els alumnes de 1r i 2n d’ESO no tenen dret a fer vaga.

Direcció