Convocatòria de vaga de professors del dia 30/11/2021

Benvolgudes famílies,

El dia 30 de novembre hi ha convocada una vaga de professors. En relació amb aquesta vaga us comuniquem el següent:

1. Els serveis mínims que s’estableixen a secundària són: “Per als centres de secundària i d’ensenyaments postobligatoris (Instituts, instituts-escola, CFA, EOI) els serveis mínims per al 30 de novembre, consisteixen en una persona de l’equip directiu per centre i un docent per cada tres unitats”.
  1. La vaga és exclusivament de professors, els alumnes no estan convocats a aquesta vaga. En cas que no es puguin mantenir les activitats lectives  previstes per falta de professorat, els alumnes romandran al pati vigilats pel professor de guàrdia.
  2. El professorat i el personal del PAS poden exercir lliurement el seu dret de vaga, i aquest fet pot ser no comunicat  a les direccions dels centres.

Disculpeu les molèsties.

Salutacions,