Convocatòria de vaga: 17 de maig (parcial: de 8.00h a 10.00h), 25 de maig (tot el dia), 2 de juny (parcial: de 8.00h a 10.00h) i 9 de juny (tot el dia)

Benvolgudes famílies,

Us informo que les organitzacions sindicals USTEC-STES, CCOO, I-CSC, ASPEPC-SPS, UGT, USOC i CGT han comunicat una vaga conjunta que està prevista pels dies 17 de maig i 2 de juny de 2022, de 8.00 a 10.00 hores, i el 25 de maig  i 9 de juny de 2022, de 0.00 a 24.00 hores i que afecta al personal docent funcionari i interí del Departament d’Educació.

1. Els serveis mínims que s’estableixen a secundària són: “Per als centres de secundària i d’ensenyaments postobligatoris (Instituts, instituts-escola, CFA, EOI) els serveis mínims consisteixen en una persona de l’equip directiu per centre i un docent per cada tres unitats”
  2. El professorat pot exercir lliurement el seu dret de vaga, i aquest fet pot ser no comunicat  a les direccions dels centres.
  3. El Sindicat d’Estudiants s’han adherit a la vaga dels dies 25 de maig i 9 de juny.
  4. Els alumnes de 1r i 2n d’ESO no tenen dret a adherir-se a la vaga.
  5. Els alumnes de 3r i 4t d’ESO, Batxillerat, Cicles formatius, PFI i IFE que vulguin adherir-se a la vaga els dies 25 de maig i 9 de juny hauran de justificar l’absència amb el document que hi ha al menú de la plana web del centre (a  l’apartat de documents de secretaria).
    Disculpeu les molèsties.

Salutacions,