Cancel·lació de la sortida de 3r d’ESO al CosmoCaixa

Benvolgudes famílies,

Els comuniquem que la sortida al CosmoCaixa de 3r d’ESO prevista per a demà dijous queda cancel·lada. A causa de la situació extraordinària en què ens trobem, el museu ha decidit anul·lar les visites dels centres escolars com a mesura preventiva. Restem a l’espera d’una possible reprogramació de la sortida. En cas que l’activitat finalment no es realitzi, procedirem a la devolució de l’import abonat. Els informarem tan aviat com ens sigui possible.

Pel que fa a la jornada lectiva de demà, l’Equip Docent de 3r treballa en la coordinació d’una activitat alternativa, ja que tal com queda recollit al calendari escolar i, dins la programació del Pla d’Acció Tutorial, el dia 12 de març està destinat a les sortides de tutoria del 2n trimestre a tots els nivells d’ESO. Així doncs, els informem que demà realitzarem una sortida de caràcter gratuït dins el terme municipal. L’alumnat haurà d’assistir al centre a les 8.30h. El/la tutor/a passarà llista a l’aula de referència.

Gràcies per la seva atenció i comprensió.

Atentament,

L’Equip Docent de 3r d’ESO