Acte públic de la gestió de la llista d’espera de grau mitjà: 20 de juliol a les 9.00h

Aquest dijous, 20 de juliol, a les 9.00h  es farà l’acte públic per  oferir les places vacants als participants en els processos de preinscripció no assignats en la primera petició. Les places s’oferiran de la següent manera: en primer lloc, es respectarà l’ordre de la llista d’espera del procés per a l’alumnat amb continuïtat d’escolarització; en segon lloc, un cop acabada la primera llista de l’alumnat de continuïtat (els que vau fer la preinscripció entre el 12 i el 18 d’abril), si encara queden places vacants, s’oferiran als del procés per a la resta de l’alumnat (els que vau fer la preinscripció entre el 9 i el 15 de maig).
La no presentació en aquest acte es considerarà com la renúncia a la plaça i es passarà al següent de la llista. Si no podeu venir, podeu enviar a un familiar o amic en nom vostre per tal que ens presenti la documentació.
Totes les persones que esteu a la llista d’espera i assistiu a l’acte heu de portar la següent documentació:
Títol d’ESO, certificat de prova d’accés, certificat del CAM o equivalent (sense aquest document no es podrà fer la matrícula, si no el teniu aneu al centre on heu cursat l’ESO o els estudis que us permeten l’accés al cicle).
– Document “Consell orientador” entregat pel vostre institut (es va lliurar amb les notes, en alguns casos aquesta informació consta al mateix butlletí de notes)
– Targeta sanitària
– Número de la Seguretat Social
– Document d’identitat de l’alumne/a
En el cas que l’alumne/a sigui menor d’edat;
– DNI  del responsable de l’alumne/a
– Llibre de família
Les places que han quedat vacants de cada cicle són:
– Gestió administrativa: 6 places
– Gestió administrativa àmbit jurídic: 9 places