Xerrada exalumnes dels cicles de la família d’Administració i gestió

El passat dimecres 8 de febrer, dins de les Jornades Tècniques de la Formació Professional, van tornar al nostre institut alguns exalumnes per parlar del seu pas pel nostre centre i la seva experiència personal.

En aquesta primera edició del “Serrallarga: camí de l’èxit” van participar els exalumnes Meenakshi Kashyap, Fátima Al Hassani i Ismael Mairén, que van cursar els cicles de Gestió Administrativa (Grau Mitjà) i Administració i Finances (Grau Superior).

Pel que fa al cicle de Gestió Administrativa en l’àmbit jurídic, va ser Oliver Cerdán qui va explicar la seva experiència. I Conchi Rodríguez va ser l’encarregada de la xerrada per a l’alumnat del cicle d’Administració i finances.

El nostre alumnat va poder comprovar de primera mà la importància de tenir una bona formació professional, ja sigui per gestionar el negoci propi, muntar-ne un o trobar una feina que sigui interessant.

Estem molt agraïts per aquestes visites. Gràcies, exalumnes!