Visites formatives d’usuaris de la biblioteca

Aquesta setmana han finalitzat les sessions de formació d’usuaris d’aquest curs a la nostra biblioteca, Biblioserra, amb la visita dels dos grups del PFI (pintura i manteniment).

És una activitat per la qual han passat tots els alumnes de 1r d’ESO, els del PFI i els de l’IFE. L’objectiu de la sessió, que durava una hora, era mostrar com està organitzat el fons (llibres de coneixements, ficció, obres generals de consulta) i explicar quins serveis s’hi ofereixen, com ara poder imprimir documents amb la targeta de prepagament o bé treure en préstec fins a cinc llibres.

La visita s’estructurava en dues parts: una d’explicació i ubicació dels documents i, l’altra, la pràctica durant la qual els alumnes havien de situar els materials en un croquis mut de la biblioteca.