Visita de les instal·lacions de l’empresa GOSBI PET FOOD a Santa Llogaia

El passat divendres 25 de febrer, dins de les Jornades Tècniques de Formació Professional, els alumnes de primer curs del cicle de Gestió Administrativa van visitar les instal·lacions de l’empresa GOSBI PET FOOD, SA, a Santa Llogaia.

Jordi Claparols, juntament amb el seu equip, els va rebre i va explicar la història de l’empresa, així com el seu funcionament. Per tal de donar resposta a totes les preguntes dels estudiants, els va atendre a la sala de juntes, on els va lliurar un dossier i un bolígraf de regal l’empresa.

Especial esment s’ha de fer per a l’explicació dels diferents projectes de responsabilitat social corporativa.

A més a més, els va fer saber que recluten treballadors de la família d’administració i gestió, per si algun d’ells té interès a desenvolupar la seva carrera professional en aquesta empresa.

Va ser una bona oportunitat per al nostre alumnat de conèixer una empresa de l’entorn i veure com pot créixer i expandir-se en el mercat.