Visita a La Fageda

Aquest passat dijous dia 22 de febrer, l’alumnat PFI va visitar La Fageda, una excursió que mai deixa indiferent a ningú.

El més feixuc va ser l’hora i mitja d’autobús fins arribar a la Fageda d’en Jordà, que vam travessar fent un passeig fins que ens van rebre a La Fageda. Allà ens van ensenyar totes les seves instal·lacions i ens van explicar què diferencia La Fageda de la resta d’empreses que es dediquen a la producció de iogurts, flams, gelats, melmelades, entre d’altres.

Els alumnes van canviar per unes hores un paisatge costaner com el de Blanes per la Garrotxa, on van poder relacionar-se amb la natura passejant per la zona volcànica de la Fageda. També van donar menjar a les vaques i van aprendre un munt de coses sobre com treballa la gent de La Fageda.