Visita a la Borsa de Barcelona

Els alumnes de 1r de batxillerat que cursen l’assignatura d’Economia han visitat la Borsa de Barcelona acompanyats per la tutora de 1r B, Mar Prieto, i els professors d’Economia Tamara Vergel i Andreu Arredondo. Es tractava d’una visita guiada en un format didàctic i participatiu per les instal·lacions de la Borsa, on s’ensenyava als alumnes temes relacionats amb el mercat borsari i, en concret, el de la Borsa de Barcelona, amb un recorregut per la seva història, títols que es negocien, exemples pràctics, etc.

Aquesta visita complementa el procés d’aprenentatge dels nostres alumnes que es fa dins
l’aula i que els ajuda a aprofundir una mica més en el món de les finances i de les inversions i que tant els alumnes i els professors assistents han valorat de forma molt positiva.

Al final de la vista els alumnes han pogut gaudir de temps lliure per fer una volta per
l’entorn de la ciutat de Barcelona…malgrat que el temps no acompanyava gaire.

Ara toca preparar la propera!