Vint anys de cooperació entre l’Otto-Bennemann Schule de Braunschweig i el nostre centre

Aquest curs, el projecte de cooperació entre l’Otto-Bennemann schule de Braunschweig (Alemanya) i l’Institut Serrallarga de Blanes ha arribat a l’edició número vint amb sis alumnes catalans iniciant les seves pràctiques a empreses de la Baixa Saxònia. Això ha estat motiu de celebració entre docents i alumnes dels dos països. La commemoració ha servit per recordar els bons moments viscuts durant aquestes dues dècades així com per encoratjar-nos a continuar treballant plegats.

Cooperació, solidaritat, cultura i estima són valors compartits que han estat presents ens els discursos dels nostres col·legues alemanys. Esperem poder treballar plegats molts anys més.

Vielen Dank!