Vaga de professors i alumnes 8 de març de 2024

Benvolgudes famílies,

El dia 8 de març hi ha una convocatòria de vaga  feminista i el Sindicat d’Estudiants i alguns sindicats de treballadors han manifestat que s’adhereixen a aquesta convocatòria.

1. Els serveis mínims que s’estableixen a secundària són: “Per als centres de secundària i d’ensenyaments postobligatoris (Instituts, instituts-escola, CFA, EOI) els serveis mínims consisteixen en una persona de l’equip directiu per centre i un docent per cada tres unitats”
  2. El professorat pot exercir lliurement el seu dret de vaga, i aquest fet pot ser no comunicat  a les direccions dels centres.

3. Els alumnes de 1r i 2n d’ESO no tenen dret a vaga, aquesta convocatòria no els afecta. La resta de grups poden adherir-se a la vaga. En aquest cas hauran de justificar la falta d’assistència al tutor/a amb el document que es troba a la pàgina web del centre a l’apartat de secretaria/models de sol·licitud que trobareu a la banda esquerra de la web del centre.

Secretaria

Aquest document l’haureu d’enviar per correu electrònic al tutor/a, no l’envieu al centre, si us plau).