Una jornada de voleibol al Serrallarga!

Durant la setmana passada, l’alumnat de 2n curs del cicle de grau superior de Màrqueting Comercial, Turístic i Cultural va organitzar una jornada esportiva per a l’alumnat de l’IFE, batxillerat i cicles. L’activitat es va realitzar dins el mòdul de Relacions Públiques i Organització d’esdeveniments, on el mateix alumnat, és qui s’encarrega de tota la planificació, execució, supervisió i avaluació dels actes.

Dilluns, coincidint amb el dia de la dona, va ser l’alumnat de l’IFE el protagonista. Tot i que el temps no va acompanyar i va ploure, es van poder dur a terme les activitats previstes dins el gimnàs. Les olimpíades de l’IFE van fer treballar de valent a tots els participants, posant a prova les seves habilitats físiques i de treball en equip.

Dimecres va ser el torn de l’alumnat de batxillerat i cicles, els primers durant el matí i els segons durant la tarda. Tots ells van participar en un campionat de voleibol on, a més d’un premi final pels guanyadors, l’equip finalista jugava el darrer partit contra un equip muntat pel professorat. Tot i que els docents van plantar cara, a cap dels dos torns van poder superar la gran forma física i destresa del jovent del Serrallarga.

Volem aprofitar per agrair a tot l’alumnat que va participar-hi el bon ambient que s’hi va respirar i també a tots els professors i professores que van fer tot el possible perquè la jornada tirés endavant (Fortunat Solé, Natxo Beneyto, Rut Casanovas, Narcís Pont, Violant Garriga, Rubén González, Mercè Mitjavila, Ismael Carmona, David Gómez, Marc Reixach, Marissa Garcia i Silvia Ropero).