Una alumna de 2n curs d’Administració i Finances, finalista al XXII Premi Salvador Reixach

El pavelló poliesportiu de Santa Pau va acollir el lliurament dels XXII Premis Salvador Reixach per a treballs de recerca de Batxillerat i projectes finals de Cicles Formatius. L’alumna Irene Sánchez, d’Administració i Finances, va ser finalista amb el seu projecte “Instal·lacions Torsan, SLU”, en la modalitat d’anàlisi i gestió.
A l’acte van assistir representants dels Ajuntaments de Santa Pau i Olot, del Consell Comarcal de La Garrotxa i del Patronat d’Estudis Històrics d’Olot i Comarca, i el van amenitzar els alumnes de l’Escola de Música d’Olot, que van tocar diferents peces amb violins i violoncels.
A més a més del diploma que acredita la seva condició de finalista al premi, li van lliurar un bossa amb tres novel·les i productes de la Cooperativa La Garrotxa.