Un alumne de 1r de batxillerat, guanyador comarcal del Joc de Borsa 2024

Diuen que no hi ha dos sense tres, ja que en José Mª Méndez, alumne de 1r de batxillerat, ha estat el guanyador de la comarca de la Selva, i ja són tres vegades consecutives que un alumne del nostre centre queda en la 1a posició. A més, ha quedat el 3r classificat de la tota la província de Girona del Joc de Borsa de l’edició 2024.

Tal com es va anunciar durant l’acte de lliurament de premis, que va tenir lloc a la sala de graus de Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat de Girona, en l’edició d’aquest any hi han participat 778 alumnes de 30 instituts de les diferents comarques gironines, i cada guanyador comarcal rebia un premi que consistia en un ipad. A banda, el guanyador
provincial més ben classificat obtenia com a premi un ordinador portàtil.

Felicitem tot l’alumnat del nostre institut que hi ha participat i que ha pogut posar en pràctica la seva faceta més broker!