Un alumne de 1r B de batxillerat, guanyador comarcal del Joc de Borsa 2022

En Sergi, estudiant de 1r de Batxillerat Social del nostre institut, ha estat el guanyador del Joc de Borsa de la comarca de la Selva de l’edició d’enguany. En el concurs que va tenir una durada de sis setmanes, compreses entre els dies 1 de febrer i 11 de març, els participants disposaven de 60.000 € virtuals per invertir-los en empreses de l’IBEX 35 a través d’una plataforma en línia on setmanalment havien de fer operacions de compra i venda.

En l’edició 2022 hi han participat 795 alumnes de les 8 comarques gironines en les quals cada guanyador comarcal rebia un premi que consistia en un ipad a banda del guanyador provincial més ben classificat.

L’acte de lliurament dels premis va tenir lloc a la sala de graus de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat de Girona el passat 20 de maig.

Felicitem a tots el alumnes del nostre institut que hi han participat i que han pogut posar en pràctica la seva faceta més broker.