Tastet de llibres amb els Caps de Departament

Coneixen els professors tot el fons de la biblioteca? Saben quins llibres del seu àmbit hi ha a les prestatgeries? Troben a faltar llibres o material que pugui ser útil a l’alumnat?

Qüestions com aquestes i d’altres similars són la llavor de l’activitat que la comissió de la biblioteca, formada per Minerva Absil i Lourdes Domenech, ha preparat amb els Caps de Departament, en qualitat d’ambaixadors del professorat que representen. Una sessió que ha tingut dues parts. A la primera, se’ls ha presentat la ubicació del fons i els serveis que ofereix la biblioteca, sempre fent referència a l’ús que en fa l’alumnat.
A la segona, s’ha fet un tastet de llibres, classificats seguint la CDU, per tal que els professors els
valoressin i els comentessin. De fet, en arribar, han trobat una taula ben parada amb un menú de llibres molt variat, que han anat degustant durant una bona estona. En acabar, han destacat els llibres que més els ha agradat (sorprès, interessat…) i han pres el compromís de traslladar la informació als respectius departaments.

L’objectiu principal de la sessió és contribuir a actualitzar el fons per oferir un millor servei a l’alumnat i al professorat. De moment, la llavor ja està plantada!