Sortida a Tossa

El passat divendres 14 d’octubre, els alumnes de 3r any de Guia Turístic, vàrem organitzar una visita guiada a Tossa de Mar. Els destinataris del guiatge eren els alumnes alemanys que fan una estada d’un mes a Blanes per a fer pràctiques a les empreses. Aquest intercanvi de mobilitat entre Braunschweig i Blanes ja acumula 19 anys d’història.

Aprenem fent de guia

El punt de sortida va ser la Platja de S’Abanell de Blanes, per a agafar el vaixell Dofí Jets fins a Tossa d’anada i tornada. Allà vàrem iniciar un
itinerari visitant i interpretant diferents punts turístics: la Muralla, l’Església de Sant Vicenç, el Forat del Dimoni, les restes romanes, etc.
En aquest guiatge els alemanys varen gaudir d’un poble referent a la Costa Brava i nosaltres vam conèixer millor els nostres amics d’intercanvi, experimentant des de dins la
nostra professió de guia local. Una setmana abans havíem assistit d’observadors a la visita guiada d’Ana Peña (Tours Bcn), als Jardins de Santa Clotilde de Lloret, dins les
Jornades Europees del Patrimoni. A Tossa vàrem posar a la pràctica el que vàrem aprendre a Lloret.