Recorregut per Itàlia

Els alumnes de 3r de Guia Turístic, juntament amb alguns alumnes de 2n any de Màrqueting i dos professors de Cicles, varen fer un recorregut per diferents punts d’Itàlia durant la setmana del 14 al 17 de novembre.

Primerament, el dia 14, van prendre un vol des de Barcelona – El Prat fins a l’aeroport de Bologna. Durant aquest primer dia van gaudir d’una ruta a la ciutat i van conèixer moltes dades i curiositats gràcies a un free tour que van contractar per aquell mateix dia.

L’endemà, dimarts 15, es van desplaçar amb tren fins a Florència, fins a l’Institut Bernardo Buontalenti, el qual manté una unió i tracte molt cordial i proper amb el nostre Institut des de ja fa anys. Els alumnes de 3r any de Guia Turístic van preparar i fer una presentació als alumnes de l’Institut Bernardo Buontalenti, tractant temes com Catalunya, la Costa Brava, Blanes i l’Institut Serrallarga. Aquell mateix dia a la tarda, van gaudir de la ciutat i dels elements emblemàtics que la caracteritzen, com el Duomo o l’estàtua del David de Miquel Àngel.

A l’endemà van visitar Ravenna i van disposar de temps lliure per a explorar tant com volguessin  la zona.

Per acabar, el dijous a la nit van prendre el vol de tornada a Barcelona des de la mateixa Bologna.