Publicació de la llista d’admesos als cicles de grau mitjà (2a fase d’admissió)

Aquí teniu el llistat dels alumnes admesos a la 2a fase d’admissió.

Els alumnes que heu estat admesos heu de seguir aquesta passos  per a formalitzar la matrícula:

1. Emplenar aquest  formulari de dades generals:
2. Portar la documentació original que s’indica a continuació (les còpies no són vàlides) el dia 4 de setembre ente les 10.00 i les 13.00h. Si algú no pot venir aquest dia, que truqui al centre a partir del dia 1 de setembre i ho indiqui.
– Títol d’ESO, certificat de prova d’accés, certificat del CAM o equivalent
– Document “Consell orientador” entregat pel vostre institut
– Targeta sanitària
– Número de la Seguretat Social
– Document d’identitat de l’alumne/a
En el cas que l’alumne/a sigui menor d’edat;
– DNI  del responsable de l’alumne/a
– Llibre de família
És molt important que el dia que vingueu a matricular a l’alumne/a porteu tota la documentació anteriorment citada.
4. Realitzar el pagament de la quota de centre a l’aplicació TPV (el pagament s’activarà al setembre).
Quan arribeu al centre, a consergeria us donaran uns documents que haureu d’emplenar abans de passar per secretaria: el document d’autoritzacions i el full Declaració jurada de l’alumne/a (només per al cicle de gestió administrativa, àmbit jurídic).
La no formalització de la matrícula dins del termini establert comportarà la pèrdua dels drets sobre la plaça.

INFORME_ASSIGNADES_INFORME_ASSIGNADES (1)

INFORME_ASSIGNADES_INFORME_ASSIGNADES (2)