Projectes de mobilitat

Des del centre promovem i busquem col·laboracions per a incentivar la mobilitat dels nostres alumnes. Creiem que l’experiència que les mobilitats aporten als alumnes és molt enriquidora i complementa la formació que s’imparteix a les aules.
Per al proper curs 2019-20 en l’etapa de secundària i batxillerat es presenten, de moment, aquestes dues mobilitats:
– 4tESO: mobilitat a Mende, França
– 1rBatxillerat: mobilitat a Rovaniemi, Finlàndia
El dia 15 de juliol a les 10h es farà una reunió informativa referent a la mobilitat de Mende, França. A les 11h es farà la reunió informativa de la mobilitat de Finlàndia. Es prega que tots els interessats/des assisteixin a la reunió.
La Comissió de Mobilitat del Centre, ha establert els criteris de selecció d’alumnat per a participar a les mobilitats que podeu trobar en el document. Serà requisit la inscripció a la mobilitat a través d’aquest formulari. El formulari es tancarà el dia 17 de juliol, més enllà d’aquesta data no es podrà inscriure a cap de les dues mobilitats.

Formulari d’inscripció

Criteris Selecció alumnes mobilitats